Garanciális űrlap

A SUPshop.hu csapata mindent megtesz annak érdekében, hogy minőségileg a legmegbízhatóbb termékeket forgalmazza, olyanokat, amelyeket bárkinek meleg szívvel ajánlanak kollégáink.

Ám olykor-olykor gyártói hiba miatt megesik, hogy hibás termék kerül vásárlóinkhoz.

Mielőtt felveszed velünk a kapcsolatot, kérjük, olvasd végig azt a SUP használati útmutatót, amelyet a SUP deszkád vásárlásánál kaptál, és amelyet e-mailben is elküldtünk neked a visszaigazoló e-mailben!

Ez tartalmaz minden nem gyári eredetű hibát, amely vagy a helytelen használat/ tárolás, vagy az önkezű javítás során keletkezett. Kérlek, mielőtt írsz nekünk, ezeket kérjük, vedd figyelembe!

Ha mégis úgy véled gyártói hiba történt, kérünk, hogy részletesen töltsd ki az alábbi űrlapot. Kollégánk 3 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot.

Felhívjuk figyelmed, hogy törvényi előírás szerint a 14 napon belüli visszaküldés és garanciális csere esetén is a visszaküldés és cserecsomag díja a vásárlót terheli. Természetesen futárszolgálat elintézésében segítünk, sőt azt is felajánljuk, hogy a felmerülő szállítási díjat kupon formájában levásárolhatóvá tesszük számodra. (Ezt webshopunkban és boltjainkban is fel tudod majd használni).

Mielőtt írsz nekünk, kérjük nézd meg, hátha ezek a videók választ adnak a kérdésedre.

Termékkel kapcsolatos információk

Személyes információk