Szállítási információk

A megrendelés

A megrendelés elküldésekor a vásárló csak a vásárlási szándékát jelzi az eladó felé, a megrendelés csak a Supshop.hu (SUPshop Kft.) rendelés visszaigazolása után válik a PTK szerinti polgárjogi szerződéssé (vásárlás). A különböző régió- és böngésző beállításokból eredő áreltérések miatt a Supshop.hu (SUPshop Kft.) semmilyen felelősséget nem vállal. Amikor webáruházunkban vásárolsz a rendelés előtt nyilatkoznod kell arról, hogy ezeket a feltételeket tudomásul veszed és azokat az árakat tekinted mérvadónak, ami a webáruház rendelés visszaigazoló e-mailében szerepel. Természetesen ha a visszaigazoló e-mailben leírtakkal nem értesz egyet, a rendelésed törlését, módosítását 8 munkanapon belül bármikor indoklás nélkül kérheted.

Csomagküldési díjak

A terméket a GLS futárszolgálat szállítja ki.

Bővebb információt itt talál: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok

200.000 Ft vagy a feletti értékű vásárlás esetén a szállítás ingyenes. 
200.000 Ft alatti vásárlás esetében a szállítási díj ára 1600 Ft.

Felhívjuk figyelmed, hogy törvényi előírás szerint a 14 napon belüli visszaküldés esetén ia visszaküldés és cserecsomag díja a vásárlót terheli. Garanciális csere esetén a visszaküldés díját átvállaljuk.

Ha különleges kérésed lenne a kiszállításra vonatkozóan, kérlek, keress minket az help@supshop.hu e-mail címen vagy telefonon (+36 1 23 44 888). A nyomonkövetési számot e-mailben küldjük, a csomagod GLS-nek történő átadását követően. Kiszállítást csak Magyarországon belül vállalunk.

Felhívjuk figyelmed, hogy merev deszka rendelés esetén csak személyes átvétel lehetséges Siófokon, a központi raktárunkban. Cím: Siófok, Marosi út 1.
Amennyiben szállíttatni szeretnéd, szívesen kérünk neked ajánlatot fuvarozó cégtől, melynek költségét hozzárakjuk vásárlásodhoz.

Csomagszállítás

A webáruházban való vásárlás feltétele, hogy a Vásárló a megrendelés során magyarországi szállítási címet jelöljön meg. Hitel- vagy bankkártyával történő vásárlás esetén a szállítás további feltétele, hogy a Vásárló a megrendelt termék vételárát és kiszállítási díját megfizesse.

A raktárunkból a szállítópartnerhez történő szállításkor a vásárló tájékoztatást kap SMS-ben a szállítási folyamat megkezdéséről. Ezzel egy időben e-mail-en keresztül elküldésre kerül a csomag nyomon követési száma, amire kattintva a szállítópartner honlapján keresztül követhető a csomag állapota. A Vásárló a megrendelést követően a rendelés száma alapján a vevőszolgálattal történő kapcsolatba lépés esetén tud érdeklődni rendelése szállításával kapcsolatban.

A Vásárló a termék érkezésének időpontjáról a szállítás napján kora reggel az általa megjelölt e-mail címen értesítést kap egy 3 órás kézbesítési időszak meghatározásával. Amennyiben a Vásárló számára a megjelölt időpont nem megfelelő, e tényt előzetesen jeleznie kell a Szolgáltató megbízott szállítója telefonos elérhetőségén vagy Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségein.

A kiszállítás hétköznap 08:00 és 17:00 között történik.

Szolgáltató megbízott szállítója a megrendelt terméket a szállítási címként megjelölt helyen tartózkodó személynek adja át az átvevő személy átvételi jogosultságra vonatkozóan tett nyilatkozata után. A Vásárló elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a terméket nem a megrendelést leadó veszi át, ha egyébként a Szolgáltató a terméket a megjelölt szállítási címen adta át.

A Szolgáltató a vásárlás időpontját követő legkorábban 2, legkésőbb 30 munkanapon belül gondoskodik a termék házhoz szállításáról.

A Szolgáltató kizárja a felelősségét a szállítás várható időtartamának elhúzódása miatt abban az esetben, ha a szállítási késedelem a Szolgáltató működési körén kívül álló okból – így különösen szélsőséges időjárási viszonyok, nagyszámú megrendelések – miatt következik be.

A Vásárló felelőssége a termék csomagolásának, mint hulladéknak a megfelelő elhelyezéséről gondoskodni.

Figyelem: Ha a szállítmányozási cég sikertelenül próbálja meg kézbesíteni a fuvarszállítmányt a szállítási címre (pl. senki nincs a címen az átvételhez), akkor felveszi Önnel a kapcsolatot. Ezután lehetőség lesz a rendelés újbóli kézbesítésére, a szállítmányozási cég számára megfizetett további díjazás fejében. A további díj összege a kézbesítési címtől függ; erről a szállítmányozási cég az újbóli kézbesítés előtt tájékoztatni fogja.

Személyes átvétel

A megvásárolt terméket személyesen is átveheted az alábbi címen:

Szezonban (május 1 – október 31.): Siófok, Marosi út 1. (SUPshop Központi Raktár)

 

További információért kérjük olvasd el az Általános Szerződési Feltéleket!