Szállítási feltételek

A megrendelés

A megrendelés elküldésekor a vásárló csak a vásárlási szándékát jelzi az eladó felé, a megrendelés csak a Supshop.hu (Win Mind Kft.) rendelés visszaigazolása után válik a PTK szerinti polgárjogi szerződéssé (vásárlás). A különböző régió- és böngésző beállításokból eredő áreltérések miatt a Supshop.hu (Win Mind Kft.) semmilyen felelősséget nem vállal. Amikor  webáruházunkban vásárolsz a rendelés előtt nyilatkoznod kell arról, hogy ezeket a feltételeket tudomásul veszed és azokat az árakat tekinted mérvadónak, ami a webáruház rendelés visszaigazoló e-mailében szerepel. Természetesen ha a visszaigazoló e-mailben leírtakkal nem értesz egyet, a rendelésed törlését, módosítását 8 munkanapon belül bármikor indoklás nélkül kérheted.

Csomagküldési díjak

A csomagküldést a Magyar Posta Logisztikai Üzletágával (MLP) vagy a PDS Hungary Kft-vel intézzük. Aktuális díjszabást csak a Magyarországi csomagküldésre adunk meg, a külföldi díjszabásról érdeklődj ügyfélszolgálatunknál.

  •     Belföldi csomagküldési díj utánvét nélkül (20 kg-ig) 2450 Ft+ÁFA (bruttó 3112 Ft)
  •     Belföldi csomagküldési díj utánvéttel (5 kg-ig) 3500 Ft+ÁFA (bruttó 4445 Ft)

Csomagszállítás és kiszállítás

A webáruházban való vásárlás feltétele, hogy a Vásárló a megrendelés során magyarországi szállítási címet jelöljön meg. Hitel- vagy bankkártyával történő vásárlás esetén a szállítás további feltétele, hogy a Vásárló a megrendelt termék vételárát és kiszállítási díját megfizesse.

A raktárunkból a szállítópartnerhez történő szállításkor a vásárló tájékoztatást kap SMS-ben a szállítási folyamat megkezdéséről. Ezzel egy időben e-mail-en keresztül elküldésre kerül a csomag nyomon követési száma, amire kattintva a szállítópartner honlapján keresztül követhető a csomag állapota. A Vásárló a megrendelést követően a rendelés száma alapján a vevőszolgálattal történő kapcsolatba lépés esetén tud érdeklődni rendelése szállításával kapcsolatban.

A Vásárló a termék érkezésének időpontjáról a szállítás napján kora reggel az általa megjelölt e-mail címen értesítést kap egy 3 órás kézbesítési időszak meghatározásával. Amennyiben a Vásárló számára a megjelölt időpont nem megfelelő, e tényt előzetesen jeleznie kell a Szolgáltató megbízott szállítója telefonos elérhetőségén vagy Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségein.

A kiszállítás hétköznap 08:00 és 17:00 között történik.

Szolgáltató megbízott szállítója a megrendelt terméket a szállítási címként megjelölt helyen tartózkodó személynek adja át az átvevő személy átvételi jogosultságra vonatkozóan tett nyilatkozata után. A Vásárló elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a terméket nem a megrendelést leadó veszi át, ha egyébként a Szolgáltató a terméket a megjelölt szállítási címen adta át.

A Szolgáltató a vásárlás időpontját követő legkésőbb 30 napon belül gondoskodik a termék házhoz szállításáról.

A Szolgáltató kizárja a felelősségét a szállítás várható időtartamának elhúzódása miatt abban az esetben, ha a szállítási késedelem a Szolgáltató működési körén kívül álló okból – így különösen szélsőséges időjárási viszonyok, nagyszámú megrendelések – miatt következik be.

A Vásárló felelőssége a termék csomagolásának, mint hulladéknak a megfelelő elhelyezéséről gondoskodni.

Figyelem: Ha a szállítmányozási cég sikertelenül próbálja meg kézbesíteni a fuvarszállítmányt a szállítási címre (pl. senki nincs a címen az átvételhez), akkor felveszi Önnel a kapcsolatot. Ezután lehetőség lesz a rendelés újbóli kézbesítésére, a szállítmányozási cég számára megfizetett további díjazás fejében. A további díj összege a kézbesítési címtől függ; erről a szállítmányozási cég az újbóli kézbesítés előtt tájékoztatni fogja.

Személyes átvétel

A megvásárolt terméket személyesen is átveheted az alábbi címen:

Siófok, Ady Endre út 127.
telefon: +36 30 476 8885
H-V: 9-20 h

Az átvétel előtt mindenképp egyeztess velünk az átvétel időpontjáról!

Szavatosság

Szavatosságot a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján csak a gyártási hibából eredő problémákért vállalunk, melynek időtartama 12 hónap.

Ha úgy véled, hogy a hibás teljesítés szavatossági problémákra vezethető vissza, akkor ezt 8 napon belül jelezheted ügyfélszolgálatunknál. Ha kifogásod jogosnak ítéljük, amennyiben lehetséges a terméket kicseréljük, vagy a termék értékét újból levásárolhatod webáruházunkban. Tudnod kell, hogy vitás szavatossági ügyekben a hiba valódi okának megállapításához a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján kérheted a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szakvéleményét. Ennek a kezdeti költségeit azonban, Neked kell viselned. Abban az esetben, ha a szakvélemény megállapítja, hogy a kifogás jogos a vizsgálati díjat a Supshop.hu (Win Mind Kft.) megtéríti Neked.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szakvéleményeinek díjtételeit megtalálod a www.nfh.hu-n

A vásárló jótállási igényed a vásárlást igazoló nyugtával vagy számlával együtt érvényesítheted.

Csere speciális feltételei

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről 4. § – a alapján – az 5. §-ában foglalt kivételekkel, a vásárló a webshopban vásárolt termékek esetében 14 napon belül élhet a csere lehetőségével, abban az esetben ha a vásárlást számla vagy nyugta bemutatásával igazolja, és a terméket eredeti sértetlen csomagolásban, sérülésektől mentes állapotban és összes tartozékával együtt küldi vissza.

Elállás

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet 4. § – a alapján – az 5. §-ában foglalt kivételekkel – a vevő a termék kézhezvételét követő 14 napon belül elállhat a szerződéstől. Írásban történő elállás esetén azt határidőben teljesítettnek kell tekinteni, ha a vevő az elállási nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Érvényesen gyakorolt elállási jog esetén a vevő részére haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül vissza kell téríteni a megfizetett vételárat.

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költség és a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kár megfizetése a vevőt terheli.

A szavatossági igényekkel kapcsolatos ügyintézés

A vevő a szavatossági igényekkel kapcsolatos igényeid munkaidőben a +36 30 476 8885 telefonszámon, levélben Supshop.hu (Win Mind Kft.) 1112 Budapest, Kérő u. 12. címen és elektronikus üzenetben elektronikus üzenetben érvényesítheted.

A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézésére a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet irányadó.

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresd meg vevőszolgálatunkat elektronikus üzenetben.

A felhasználó a megrendelése elküldésekor elfoglalja a Supshop.hu (Win Mind Kft.) és a vásárló között a Supshop.hu (Win Mind Kft.) szállítási feltételei szerint létrejött polgárjogi szerződés szerződést.