Vásárlásodkor kollégáink igyekeznek minden fontos részletre felhívni figyelmed a deszka és kiegészítők használatával kapcsolatban. Emellett kérjük, figyelmesen olvasd el és tartsd be a használati utasítás minden pontját, valamint nézd meg a honlapon található oktató videókat (SUP kicsomagolása, összecsomagolása, pumpa használata)!
Garanciális igényt nem tudunk érvényesíteni arra hivatkozva, hogy nem tájékoztattunk téged a vásárláskor.
Garanciális kötelezettségvállalás sem a gyártót, sem a forgalmazót nem terheli a garancia fent ismertetett feltételeinek részleges vagy teljes elmulasztása, hiánya vagy megszegése esetén.
A természetes használatból adódó kopás, a termék tulajdonságainak változása az idő folyamán természetes folyamat, nem minősül minőségbeli hiányosságnak. A garanciakötelezettség nem áll fenn az olyan csekély jelentőségű minőségeltérések esetén, melyek a sporteszköz használhatósága szempontjából jelentéktelenek.
A garanciális igény nem érvényesíthető, ha a vásárló a hiba felfedezése után saját kezűleg szétszedi, megjavítja, a termék tulajdonságait megváltoztatja, a terméken olyan változtatást eszközöl, amelyért már nem tudunk felelősséget vállalni.
Garanciális probléma esetén a termék bevizsgálását cégünk elvégzi, majd nyilatkozatot tesz a vásárló számra a SUP bevizsgálásának eredményéről.
Amennyiben a termék javításra szorul és javítható, akkor cégünk következő 15, de maximum 30 napban vállalja a termék javítását.
Díjmentesen kijavítjuk a sporteszköz azon hibáit és hiányosságait, melyek bizonyíthatóan a gyártási hibából erednek.
Ha a jótállási időtartam alatt a termék első alkalommal történő bevizsgálása során cégünk részéről megállapítást nyer, hogy a termék hibája a rendeltetésszerű használatból ered és nem javítható, cégünk kicseréli a terméket.
Garanciális eljárás menete
0.lépés: Mielőtt felveszi velünk a kapcsolatot, kérjük, olvassa végig azt a SUP használati útmutatót, amelyet a SUP deszkád vásárlásánál kapott, és nézze meg az általunk készített hasznos videókat.
Információs videóink témái:
SUP kicsomagolása,
SUP összecsomagolása,
pumpa használata,
"púp" a deszkán.
Ezeket itt találja: www.supshop.hu/garancia
Kérjük, mielőtt ír nekünk, győződjen meg róla, hogy a felfedezett hibára nem adunk-e választ ezekben az információs anyagokban, videókban!
1.lépés: Ha mégis úgy véli gyártói hiba történt, kérünk, hogy részletesen töltsd ki az alábbi www.supshop.hu/garancia oldalon található űrlapot!
(Az űrlap pontos elérése: www.supshop.hu > főoldal aljára görgetve Egyebek oszlop > Garanciális űrlap)
A garancia érvényesítése minden esetben az itt megtalálható garanciális űrlap kitöltésével kezdődik és kizárólag így tudjuk elfogadni a bejelentést.
2. lépés: A kollégák megfogják vizsgálni az esetet a beküldött információk (fotók és videók) alapján.
A nyári időszakban ez több időt (2-3 hetet) is igénybe vehet, türelmét és megértését köszönjük.
3. lépés: Amennyiben a beküldött információk nem elégségesek a gyártói garancia bizonyítására, előfordulhat, hogy a terméket fizikális bevizsgálásra bekérjük. Egyéb esetben NEM SZÜKSÉGES a terméket behozni. Amennyiben garanciális időn belül van és valós a garanciális probléma, akkor javítjuk, cseréljük vagy levásárlást ajánlunk fel.