Garancia

Vásárlásodkor kollégáink igyekeznek minden fontos részletre felhívni figyelmed a deszka és kiegészítők használatával kapcsolatban. Emellett kérjük, figyelmesen olvasd el és tartsd be a használati utasítás minden pontját, valamint nézd meg a honlapon található oktató videókat (SUP kicsomagolása, összecsomagolása, pumpa használata)!

Garanciális igényt nem tudunk érvényesíteni arra hivatkozva, hogy nem tájékoztattunk téged a vásárláskor.

  • A garanciális időszak a vásárlás napjával kezdődik.
  • A garanciát kizárólag az eredeti vásárló érvényesítheti.
  • ÁFA-s számlával vásárolt, hibás termék esetén, vállalkozásként a Ptk.-ban foglalt szavatossági jogot tudod érvényesítheti a vásárlástól számított 2 éves elévülési határidőn belül.
  • A garancia kizárólag normál használat esetén érvényes.
  • Amennyiben a terméket a vásárló nem rendeltetés szerűen használja, a termék garanciális javításának vagy cseréjének lehetősége elveszik.
  • A garanciális hiba önkezű javítása/javíttatása esetén a garancia automatikusan érvényét veszíti.
  • A deszka mellett lévő tartozékok (leash, szkeg, gyári evező, táska) jótállási ideje fél év.
  • A tartozékok, kiegészítők és alkatrészek nem megfelelő rögzítéséből vagy helytelen használatából adódó veszteség/elhagyás nem garanciális eset.
  • Garanciális időszakban (bevizsgálás, javítás, csere ideje) NEM tudunk cseredeszkát biztosítani
  • A szelep meghúzás nem garanciális hibának minősül: Ez esetben kérünk, személyesen hozd be a terméket átnézésre, hogy meghúzhassuk a szelepet. A szállítási költségét nem tudjuk vállalni, mert az a tapasztalatunk, hogy az esetek 90%-ban csak a szelepet kell meghúzni, és ez nem garanciális hiba. Amennyiben ettől eltérő lesz a probléma, és egyéb garanciális javításra vagy cserére lenne szükség, a GLS szállítási költségét visszatérítjük.

Garanciális kötelezettségvállalás sem a gyártót, sem a forgalmazót nem terheli a garancia fent ismertetett feltételeinek részleges vagy teljes elmulasztása, hiánya vagy megszegése esetén.

A természetes használatból adódó kopás, a termék tulajdonságainak változása az idő folyamán természetes folyamat, nem minősül minőségbeli hiányosságnak. A garanciakötelezettség nem áll fenn az olyan csekély jelentőségű minőségeltérések esetén, melyek a sporteszköz használhatósága szempontjából jelentéktelenek.

A garanciális igény nem érvényesíthető, ha a vásárló a hiba felfedezése után saját kezűleg szétszedi, megjavítja, a termék tulajdonságait megváltoztatja, a terméken olyan változtatást eszközöl, amelyért már nem tudunk felelősséget vállalni.

Garanciális probléma esetén a termék bevizsgálását cégünk elvégzi, majd nyilatkozatot tesz a vásárló számra a SUP bevizsgálásának eredményéről.

Amennyiben a termék javításra szorul és javítható, akkor cégünk következő 15, de maximum 30 napban vállalja a termék javítását.

Díjmentesen kijavítjuk a sporteszköz azon hibáit és hiányosságait, melyek bizonyíthatóan a gyártási hibából erednek.

Ha a jótállási időtartam alatt a termék első alkalommal történő bevizsgálása során cégünk részéről megállapítást nyer, hogy a termék hibája a rendeltetésszerű használatból ered és nem javítható, cégünk kicseréli a terméket.

Garanciális eljárás menete

0.lépés: Mielőtt felveszi velünk a kapcsolatot, kérjük, olvassa végig azt a SUP használati útmutatót, amelyet a SUP deszkád vásárlásánál kapott, és nézze meg az általunk készített hasznos videókat.

Információs videóink témái:

SUP kicsomagolása,

SUP összecsomagolása,

pumpa használata,

"púp" a deszkán.

Ezeket itt találja: www.supshop.hu/garancia

Kérjük, mielőtt ír nekünk, győződjen meg róla, hogy a felfedezett hibára nem adunk-e választ ezekben az információs anyagokban, videókban!

 

1.lépés: Ha mégis úgy véli gyártói hiba történt, kérünk, hogy részletesen töltsd ki az alábbi www.supshop.hu/garancia oldalon található űrlapot!

(Az űrlap pontos elérése: www.supshop.hu > főoldal aljára görgetve Egyebek oszlop > Garanciális űrlap)

A garancia érvényesítése minden esetben az itt megtalálható garanciális űrlap kitöltésével kezdődik és kizárólag így tudjuk elfogadni a bejelentést.

2. lépés: A kollégák megfogják vizsgálni az esetet a beküldött információk (fotók és videók) alapján.

A nyári időszakban ez több időt (2-3 hetet) is igénybe vehet, türelmét és megértését köszönjük. 

3. lépés: Amennyiben a beküldött információk nem elégségesek a gyártói garancia bizonyítására, előfordulhat, hogy a terméket fizikális bevizsgálásra bekérjük. Egyéb esetben NEM SZÜKSÉGES a terméket behozni. Amennyiben garanciális időn belül van és valós a garanciális probléma, akkor javítjuk, cseréljük vagy levásárlást ajánlunk fel.